Pirr i magen

Nu var det ju ett tag sen igen, fan jag är verkligen kass på det här.
I alla fall, jag är tillbaka från semestern. Hade det så jäkla skönt, ville verkligen inte åka hem! 
Kommer kanske upp några bilder senare, då jag inte har fört över bilderna ännu från systemkameran..
 
Imorgon ska jag och min vän Dan firas av våra fina vänner. Man uppskattar faktiskt när man får umgås med sina vänner, eftersom jag jobbar i stort sett varje helg. Så det finns ju liksom inte tid över att träffas i veckorna direkt.
Så det ska bli himla roligt.

JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS OCH PIRRIG.
På fredag nästa vecka åker jag till Stockholm och ska få träffa alla olika O´Learys ambassadörer runt om i norden. 
På lördagen får jag även reda på om jag får åka till Etiopien!!! Det är 10 st av ca 80 pers som får åka och jag har nog aldrig varit såhär nervös i hela mitt liv. Jag får liksom ont i magen bara jag tänker på det. Uah, låt det bli den 14 nu.. 
 

Sen på söndag nästa vecka är det PASSION CRUISE!
Så jävla kul, endast folk som jobbar på O'Learys kommer delta på den kryssningen. Det ska bli riktigt kul. 
 
Aja, nu har jag fått skriva av mig lite och nervositeten kommer nog inte försvinna förrän om en vecka. 
 
 
 

Kommentarer
Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg/Hemsida:


Kommentar:

Trackback